En massa skit.

Mina underbara brudar gjorde helt klart min lördag, vi shoppade på eftermiddagen och satt på Solo och drack drinkar hela kvällen och nästan ända in på natten. Tanken var att vi skulle gå dit och ta en drink och snacka lite skit, men det blir ju sällan som man tänk. Istället drack vi flera drinkar och snackade en massa skit, så gosigt!

Idag är en söndag som går i ett lagom tempo, jag fixar här hemma, pluggar, tog precis en långpromenad med Elina (över telefon alltså) och lergrytan ligger i blöt för att senare i eftermiddag få laga saftig kyckling åt mig än en gång. Hösten är definitivt här nu, det var så kyligt här inne så jag var tvungen att stänga köksfönstret som varit öppet dygnet runt sedan i maj.

Näh det här duger ju inte till mycket, dags för lite mer vettigheter så jag kan vara ledig och gosa ner mig i soffan ikväll, det känns som nästa vecka blir lite tung med massor av jobb och så mycket plugg som möjligt som grädden på moset.


Brun - inte brun - brun - inte brun - brun ?

» Att idag tänka annorlunda än igår, skiljer den vise från den envise.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Blellis

Nu tänker jag lägga näsan i blöt också! Jag har nyss joinat den bruna klubben så då tycker jag definitivt att du ska göra det med ;) Plus att du passar grymt bra i båda så varför inte variera lite :D Hoppas vi ses i oktober min sköna böna! <3

2011-09-23 @ 08:32:25
Postat av: Marie

Här har det varit dött länge nu!

2011-10-18 @ 21:22:14
Postat av: Jennifer

Jajjemän, och så länge jag fortsätter försöka hinna både jobba och plugga så kommer det så förbli, tyvärr!

2011-10-21 @ 07:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0