Under ombyggnad.

Ja, som ni ser är det lite renovering på G här. Om det ser helt knasigt ut här framöver så är det förmodligen för att alla koder har krånglat till det för mig. För mig är det nämligen helt omänskligt att förstå koderna som bygger upp bloggen och därför får jag testa olika siffror på ställe efter ställe för att klura ut vad det är som ändras.

Kan väl passa på att uppdatera om att tentaveckan har satt ordentlig fart och som invigning hade jag ungefär värdelns sämsta flow. Inget ville funka idag och det kändes ju kanske inte som bästa timingen, men men, nya tag imorgon!


Snaaaaart!

» Vinst på bekostnad av anseende måste bokföras som förlust.

♥        J e n n i f e r .



Kommentarer
Postat av: Elina

Vill inte göra dig ledsen, men jag ser inget annorlunda än förut :/ Possposs <3

2011-10-31 @ 23:04:59
Postat av: Lena

Jättesnygg sida, härliga färger!

Natti natti

2011-10-31 @ 23:30:20
Postat av: Jennifer

Tack faster Lena! :)



Nejmen, testa uppdatera sidan när du laddat upp den en gång, och funkar inte det ska det gå att trycka typ F9 eller nåt tror jag :) Snillen spekulerar :p Possposs <3

2011-11-01 @ 07:50:37
Postat av: Elina

Nu ser jag :) Vad fint det blev :) Possposs <3

2011-11-01 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0