När jag inte jobbar.

När jag inte jobbar så pluggar jag, och när jag inte pluggar så jobbar jag. Eftersom båda sysselsättningarna innebär fantastiskt mycket sittande vid datorn prioriteras inte bloggen när jag är ledig, därav dödheten. Jag själv lever, utomordentligt välmående med mitt bruna hår som däremot inte alls är lika roligt i färgen som det var för tre veckor sedan.

Tentan närmar sig och i två veckor framöver har jag inget jobb som väntar vilket känns rätt bra! Idag är det fredag vilket innebär tacos med flickorna, Jonas och Andreas, och sen tar vi en tripp till hemmakväll och lassar på oss ett kilo godis så vi klarar kvällen. Sounds great to me!

Premiärinlägg från mobilen, jobbigt läge att inte avsluta som vanligt med ordspråk och sådär, men en värld i ständig förändring kräver väl lite mindre konservativitet (öh, finns det ordet?), så det får gå för den här gången.

Puss på er i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0