Sista sista.

Tenta imorgon, sista rycket ska göras nu. Så galet skönt att vara helt ledig i helgen, det känns som den här kursen kommer ta slut precis innan den annars hade tagit knäcken på mig. För oavsett om det blir en omtenta sen i december så kommer det vara så avslappnande att veta att tentan imorgon är över.

Igårkväll fick jag middag hos Andrea och Andreas, nu är deras kök färdigt så vi invigde att sitta och äta där igår. Det blev verkligen hur bra som helst! Sen blev det lite tevetittande och sådär, ungefär som vanligt. Bonde innehöll ju rätt mycket intressanta saker igår, men jag gillar inte utvecklingen hos han Per-Ove eller vad han heter. Den äldste bonden i alla fall, han ska ju välja Yvonne och inte hon smärta tanten! Hoppas han inser det snart.

Nej, nog slöat, nu är det ös som gäller.

                                 



»
Allt är möjligt om man inte vet vad man pratar om.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Denise

Per-Olof...

2011-11-03 @ 18:06:31
Postat av: Jennifer

Men du fattade ju vem jag menade!

2011-11-03 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0