Pippimössan.

Här kommer två bilder på min skapelse. Jag inledde virkandet i måndags och avslutade det igår, älskar saker som ger snabba resultat! Det var när Addiepaddie var och handlade garn på Panduro som jag såg att de hade virkat en mössa i pippikoftafärger, kort och gott en pippimössa alltså. En sån ville jag också ha och smack sa det, nu har jag en! Himla varm och skön är den också, fem av fem toasters, kanonkul!

 

 


» Handlingen skapar större förmögenheter än klokheten.

♥        J e n n i f e r .



Kommentarer
Postat av: Edsbyn!

Jag vill ju ha en sån där mössa :( en vit eller nåt :D

2011-11-09 @ 14:53:11
Postat av: Jennifer

Jag kan lära dig att virka en! :)

2011-11-09 @ 15:08:03
Postat av: Denise

Fin mössa! Kanonduktig är du ju! :D

2011-11-12 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0