Nog snackat.

Ännu en dag fylld till bredden av tentaplugg till ända. Men nog pratat om det.
Efter skolan gick jag och Addie ner på stan och spenderade lite riksdaler. Jag shoppade lite av varje, ett ugglehalsband, en concealer och nagellacksborttagning. Addie storshoppade på Bodyshop, som vanligt lika roligt att vara där inne och få tips och råd, galet vilka duktiga säljare de är!
Nu har vi precis ätit en supersmarrig kycklingsallad här på prästen, så nu är det soffläge tills det är dags för sängläge som gäller. Efter lite halv åtta hos mig blir det outsiders nu, och sen blir det lite Desperate Housewives som jag knappt nånsin tittat på. Men vad gör man inte för att få gosa under dubbla filtar med Addepadde i soffan liksom.
Saknar Gnarp och de gråa lurvarna.
Min fina gammpompado Laura ❤
» Viljan sätter gränser, och gränser begränsar viljan.
♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0