Det är upp till mig.

Inleder med ett citat från något Per Holknekt sa på gästföreläsningen som vi var på idag. "Det är upp till mig att spela listigt med mina förutsättningar". Sjuuuukt bra föreläsning, ångrar verkligen inte att vi offrade den lilla tiden på att få lyssna på en människa med så mycket energi och engagemang, verkligen inspirerande!

Annars då? Hämtade ut mönstret jag beställde på Syssla i fredags, så nu kan jag virka en ny mössa, den tredje för den här säsongen! Hoppas den blir lika bra som på bild!

Nu avslutas kvällen med glögg och pepparkakshäng hemma hos Jennie med lite klasskompisar till Andreas, sämre tisdagar har man ju varit med om!

Mobilinlägg = fula inlägg, men bättre än inget!

Puss och kram, vi ses på staaaan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0