Bort igen.

Än en gång påväg från Östersund, just nu på tåget mot Ånge där Pappsen hämtar mig. En liten vän har ju blivit gammal, därför får det bli fest och firande i Ljusdal imorgon. Isabelle är huvudmisstänkt gamling och jag minns knappt när vi sågs sist, juldagen?! Och förutom den lilla pärlan kan det nog bli många andra kära återseenden också, inte fy skam!

Ikväll blir det i alla fall kvalitetstid med världens bästa pappa, världens bästa mamma jobbar nämligen natt, men lite hinner jag ju träffa henne med. Pappa får ju vaket sällskap i tevesoffan ikväll i alla fall, det brukar ju inte hända så ofta!

Om jag varit en lyssnare som skulle dissa nåt på Rix FM nu hade jag dissat följande:
1. De som platsbokar tåget mellan Östersund och Sundsvall. Liksom hallå, är inte det liiite överdrivet?

2. Idioter som tycker de ska placera ut en påse mitt emot sig och en påse bredvid sig för att ha så stor chans som möjligt att få sitta helt ifred när de ska åka tåg i hela en timme! Ah, har lust att sätta mig i knäet på tanten!

Intresseflaggan vajar högt och jag signar ut.

Ta hand om er och ha en mysig helg, pusss!


Kommentarer
Postat av: Blellen!

Hahah, kul att jag såg det här inlägget nu! Jag måste skärpa mig med att läsa din blogg (och du får allt dela den oftare ;)).. Himla kul kväll och himla mycket längtar jag tills vi ses igen :D Juldagen 2011 satsar vi på nu! Pusspåre! <3

2011-12-09 @ 15:35:53
Postat av: Anonym

Hahah, kul att jag såg det här inlägget nu! Jag måste skärpa mig med att läsa din blogg (och du får allt dela den oftare ;)).. Himla kul kväll och himla mycket längtar jag tills vi ses igen :D Juldagen 2011 satsar vi på nu! Pusspåre! <3

2011-12-09 @ 15:36:18
Postat av: Jennifer

Just det, skärpning blellis! Vi får se hur det blir det där med juldagen, det kan ha uppstått lite förhinder! Men vi får se vad vi kan knåpa ihop, vi är ju trots allt grymma på att knåpa! :) Ha det bäst så hörs och ses vi! Pusss <3

2011-12-11 @ 02:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0