Av ett helt jävla majsfält.

Hahaha, sitter här och nöter sannolikhet hit och dit samtidigt som jag har Rix FM i öronen. Den där radiokanalen kan konsten att underhålla mig, och nyss fick jag kväva mitt asgarv här i datasalen på grund av Benjis filmrecension av en bio han tydligen var och såg igår.

-"Jag ger den där filmen ett popcorn av ett helt jävla majsfält kan jag säga, fan vad lack jag är".

Rix FM gör mina morgnar och mina dagar. Eller ja, egentligen gör det nog hela min tillvaro de stunder jag inte har nåt annat för mig än att lyssna på dem.

                          
                                    Jag saknar dig, jag saknar dig, jag sak sak saknar dig.


» Den bästa förberedelsen för morgondagen är att göra ditt bästa idag.


♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag saknar dig med min underbara vän, possposs <3

2011-11-03 @ 17:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0