Vilken otur.

Det finns så mycket att säga, som helt klart inte kan sägas här. Men en sak är ju klar, vissa är födda trevligare än andra. De som hade oturen att födas pissigt tråkiga får man väl bara lära sig att skita i. Inte min förlust, typ.
Tack i alla fall till de som var i Frösö sportstuga igår för att faktiskt ha det roligt. Ni gjorde min kväll!

Nu ska jag dö ett slag i soffan, typ läsa bok, kolla barnfilm, preparera min försvunna röst och äta nudlar. Eurovision ikväll, tänkte se det i ungefär samma soffläge. Fast då byter jag ut nudlarna mot chips.


Idag är en sån dag då jag saknar hjärtat extra mycket. kom heeeem!

» En dom låter sig motbevisas men aldrig en fördom.

♥        J e n n i  f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0