Hoppsan Kerstin.

Hoppas Kerstin, här var det dött. Det blev ett rejält uppehåll och det har hänt en del sen sist. Långfredag och Andreas tjugoårsdag och tenta och en massa saker. För att göra en lång historia någorlunda kort, långfredagen var toppen trots att den inte alls var likadan som den brukar vara. Emma och Andrea kom och hade med sig Johan och Andreas, och så hade Andrea med sig sina föräldrar och sin vovve. Supermys var det och vi hade äggjakt och åt en massa godis. På kvällen spelade vi bubblan, haha, det är alltid lika kul!

På söndagen bar det av mot Östersund igen, Andrea fyllde ju tjugo stora år! Vi var bjudna på middag och det var jättemysigt. Hon fick cocktailglas och en tavla som nu hänger så fint på väggen i vardagsrummet av mig och Emma.


På måndagen satte tentaplugget igång och tentan skrev jag i fredags. Blev sjuk lagom tills på fredagmorgon med, men det verkar inte ha varit någon allvarligare åkomma, skönt det. Sen på kvällen var det tjugoårsfest på schemat och vi började hemma hos Andrea, mellanlandade på Solo och avslutade på O'learys. Det var en supertrevlig kväll trots att jag var lite hängig av bacilluskerna som härjade i min kropp.

Sen har helgen varit kanonlugn. I lördags kollade vi på brasan nere i badhusparken. Superfina fyrverkerier och det var så fint när isen hade gått där nere, allt speglades så fint i vattnet. Helgen har även bjudit på en hel del filmtittande och jag har checkat av Happy feet, Madagaskar 2, Flushed away och Ice age, the melt down. Och nej, man är inte äldre än man gör sig.




Utsikten från badhusparken mot Vallsundsbron.


» Alla våra drömmar kan uppfyllas om vi har modet att uppfylla dem.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0