Rätt hårt.

Jag gillar inte att min kropp låtsas vara förkyld, visst kan det ju vara kul med lite lurerier ibland, men sjukdomar ska man faktiskt inte skoja om, så det så.

Ja, som sagt var det ju ett tag sen sist, inlägget tidigare idag fick ju gå åt till enbart den spännande gårdagen.  Det som hänt de senaste dagarna är i alla fall att jag kammade hem ett A i internationell ekonomi, sen kan man fritt spekulera i hur det gick till. Jag har ingen aning.

Och i lördags jobbade jag på akademibokhandeln så helgen rann ganska snabbt förbi. På söndagen hade vi planerat in en cykelpicknick som dock inte varade så länge då vädret blev kallare än utlovat. Men det var mysigt att cykla iväg på en liten tur i alla fall. Update och update, det ska väl vara det mesta. Nu ska det sista fixas inför festen imorgon, är man lekkomitté så är man ju liksom.


Livet är rätt hårt ibland.

» Där alla tänker lika, tänker inte någon särskilt mycket.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Denise

Grattis till ett fint A! :D

2011-05-12 @ 21:20:05
URL: http://lugnnukryddan.blogg.se/
Postat av: Lena

Hejja hejja! duktigt av dig. Belöning kommer snart!

2011-05-14 @ 11:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0