Trött tjej.



Det fick bli en springtur för att fördriva lite av kvällens tid, irrade på uppe i elljusspåret i ungefär en timme. Hittar inte riktigt där uppe och nu har jag tänkt att det är hög tid att börja göra det. Det finns ju sjukt många stigar och småvägar att springa kors och tvärs på. Sen funderar jag på det här som vissa hävdar, att det inte går att komma vilse i ett elljusspår för "det är ju bara att läsa skyltarna". Jag tycker i alla fall inte alls att det är särskilt svårt att tappa bort sig. Jag läste skyltar för glatta livet idag och tappade ändå bort femmans skyltar i nån flervägskorsning för att jag inte såg nästa skylt. Så visst funkar det att läsa skyltar, om det finns några skyltar.. Men det gick bra ändå, och jag gillar verkligen att springa där uppe, bara fågelkvitter och inga bilar. Typ som hemma, fast bara typ.


» I besvikelsen ser man bäst vad man väntade sig.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0