Sällan har jag längtat så.

Det är mindre än en vecka kvar, vi har ett USB laddat med nästan 500 låtar och det är inplanerat när vi ska gå och shoppa godis så det räcker för så gott som all evighet. Vi har värmt upp med att kolla på bilder från stället i Söderköping där de tydligen gör världens godaste glass, och flasklammen står redo hemma hos Andrea för att bli matade och gosade med. Jag förbereder mig mentalt varje dag för att våga åka karuseller på Liseberg och vi har en förfest och en utgång i Göteborg inbokad. Vi tjattrar om vårt lilla äventyr varje dag och jag vet att det kommer bli så grymt. Sällan har jag längtat efter en tenta så mycket, eller ja, att den ska vara över i alla fall.




» Försök och misslyckas, men misslyckas inte med att försöka.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0