Så så så duktiga.

Wooopwoop, det går typ bra nu. Shit, kursstart i måndags och jag och Emma har suttit på skolan jättemycket och pluggat. Så duktiga vi är, så så så duktiga! Okej, slut på egoboostande.

Imorse när jag skulle ut och gå så fick jag värsta näsblodsattacken, som tur var innan jag hann gå ut. Men lite paff blir man allt, jag har liksom aldrig blött näsblod i hela mitt liv och så kollar man i spegeln och ser helt massakerad ut sådär efter man tvättat ansiktet på morgonen. Inte okej, men det gick över fort och jag kom ut på min promenad. Knallade runt i elljusspåret, så mysigt med solsken och fågelkvitter.

Efter promenixen och näsblodsödet har jag suttit i skolan mellan typ nio och halv fem, så det blev ju en helt okej dag. Får se om det blir gym ikväll, eller om det får bli en springtur nu när solen kikar fram.


Som sagt, old pics funkar ju i brist på new ones.

» I könens förhållande till varandra segrar nyfikenheten alltid över erfarenheten.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Denise

Vad duktiga ni är med pluggandet!

Och vad trevligt att springa in i er var och varannan dag i skolan! Det hör ju inte till vanligheterna! Kanske mest för att jag inte brukar vara i skolan, haha! :D

2011-05-05 @ 21:50:30
URL: http://lugnnukryddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0