Prima skinka.

Ah, det gick precis upp för mig att det inte alls är några fem veckor kvar. Det bara antog jag eftersom det alltid brukar vara en kurs på fem veckor, men inte tänkte jag nåt på dagens faktiska datum. 2 maj - 31 maj är ju inte direkt några fem veckor, det är ju typ fyra. Det innebär alltså att man borde hänga med från startskottet i den här kursen, frågan är om det ska lyckas den här gången med tanke på att det misslyckats såå många gånger hittills, ungefär 100% av gångerna om jag minns rätt. Jaja, det återstår att se. Rätt nice att roadtrippen hoppade en vecka närmare bara över en kvart i alla fall, like like like it.

Dagens missions från och med nu är att gå och köpa saker så jag kan göra korvstroganoff, och ta bort nagellacket från i fredags och eventuellt lägga på något nytt, om jag orkar. Det är inte riktigt vad mitt tålamod brukar räcka till, men det är ju lite skoj med färgglada naglar såhär på våren. Ni ser ju, det går prima skinka med att börja plugga samtidigt som startskottet går..


Det där var inte så länge sen, och nu är vattnet helt öppet och det har blivit maj. Helt otroligt vad tiden går.


» Att vara fri från begär av ett svar är en förutsättning för att förstå ett problem.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0