Pappsen!

För idag är det världens bästa pappas födelsedag, hurra hurra! Firade ju födelsedagen när de kom förbi i helgen som var, och då fick han en (om jag får säga det själv, vilket jag såklart får) supersnygg hawaiiskjorta av mig. Den var alldeles jätteblommig och i sånt där svalt och glansigt material. Den ska han ha på midsommarafton, det är bestämt, haha.

Min pappselapps är som sagt världens bästa, och han är inte ens särskilt mallig över det. Däremot tror han nog att han vet lite väl mycket ibland bara för att han har ett par fler år på nacken än vad jag har. Men det har han ju så gott som rätt i om jag tänker efter, det är ju liksom honom jag frågar om allt som jag inte frågar mamma om. (Måste säga så, mamma har lärt mig att hon vet allt mycket bättre än pappsen. Så för husfridens skull liksom).. Ja, det var väl i stort sett det jag ville ha sagt. Du vet att du är bäst papps, jag ser upp till dig mer än massor och jag älskar dig!






» Vi lär mer av att beundra, än av att kritisera.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0