Med stormsteg.

Ahmeeen, nu vill jag inte snora mer, skitförkylning. Och låter som en hes kråka gör jag också, fast jag inte ens har ont i halsen. Imorgon är jag frisk, and it's a deal. Har suttit på skolan med Emma, vi skulle ju ses vid nio men för vissa donnor är det ju lite tugnt på morgnarna så vid elva fick jag sällskap. Men det är rätt effektivt, för jag pluggar typ bara under den tiden jag är själv där ändå. Sen finns det så sjukt mycket mer att babbla om.

Ahapp, sen händer det väl inte så mycket annat. Himlen ser lite mystisk ut så jag hoppas på lite åskväder, jag känner för att sitta inne i soffan under en filt medan det är busväder ute ikväll. Men inte förrän ikväll, jag vill hinna ut på en promenad först.


Vår roadtrip närmar sig med stooormsteg! Åh, jag längtar så!

» Att lämna en människa i fred betyder ofta att lämna henne i ofred.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0