Jag dog en smula.

Gårdagkvällens höjdpunkt, som nästan var bättre än att Saade hamnade på pallen, var att Danny läste upp Sveriges röster! Åh, han är så snygg så jag dör en smula! I övrigt kan jag bara konstatera att vinnarlåten är astråkig, ballader finns det väl ändå tillräckligt många.. Och Italiens låt har jag inte en aning om hur den går, jag ser inte ens en bild på artisterna framför mig. Men som sagt, riktigt grymt att Sverige fick stå på pallen, vi har ju hamnat bland bottenskrapet lite väl många år nu. Och att vi vann semifinalen i torsdags kändes ju inte helt galet heller!

Idag väntar jobb åt Step In på OSD, ska hjälpa till med diverse så lite Funky Kidz kan bjuda på en dansuppvisning!


Mammas barn ska försöka följa med mamma och pappa till Gäddede idag, men om han blir tokig i bilen, vilket det finns en stor risk för, så får han stanna här hos mig. Jobbigt att han kommer behöva vara här i lägenheten alldeles ensam några timmar innan jag slutat jobba bara, men det finns inte så många andra sätt att lösa det på om han inte kan åka ända till stugan. Men tänk att jag kanske ska få gosa med min lilla fis i veckan ♥

» Vänd ansiktet mot solen, så ser du inte skuggorna.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0