Hyschpysch.

Ahmen, effektiv dag måste jag säga. Sov jättedåligt inatt och hittade ingen djupsömn alls, vilket resulterade i att jag var jättepigg vid halv sju när jag inte hade så mycket att vakna upp ur. Så två sekunder efter pappsen ringt och väckt mig på beställd tid var jag uppe. Bestämde mig för att ta den där sablans tjuren vid hornen så jag klädde på mig träningskläder och hojade iväg till gymmet. Hoppas nu på att ha tagit mig över tröskeln så det blir lite enklare att ta sig dit. När det flyter på bra så flyter det verkligen bra, men när det börjat gå trögt så är det fasen som att köra höga knän i kvicksand.

Med träningen avklarad var det dags för skolan och det blev en del gjort där med. Föreläsningen var faktiskt jättebra idag och jag lyssnade, skrev, ritade och fattade för glatta livet. Tjohooo!

Sen har jag slutfört mitt hemliga uppdrag, men som sagt, fel ögon kan ju läsa så det är fortfarande hyschpysch.


Gamla bilder funkar ju alltid i brist på nya. Bättre än inget liksom! Och bara för att Titti och Benji snackade om ormar bjuder jag på den här godingen från tropikariet på Kolmården.

» Säg inte allt det du vet, men vet allt du säger.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0