Fulltösdag.

Har haft en sån där fulltösdag idag. Började klockan åtta nere på Akademibokhandeln för steg 3 på den här säljutbildningen de har. Fick se lite roliga siffror, som att vi ökat både konverteringsgrad och snittkvitto trots färre kunder. Smet därifrån strax efter tolv för att hinna till den sista föreläsningen som började klockan ett. Helt totalt värdelös "repetition", hade jag vetat det hade jag jobbat till tre istället, men det är lätt att vara efterklok. Stannade på skolan med Emma efter föreläsningen och köttade till typ halv sex, och vi prickade av massor med saker. Me like! Så nu är hela huvudet dött.

Middag på stan väntar, men Jonas, hans pappa, Emma och Måns. Det är nog mitt sista mission för dagen, sen ska jag typ däcka. Kanske läsa lite i andra shoppahollicboken som för övrigt redan gör mig helt vansinnig, (efter två kapitel).


Åh, studenttider. Jag fattar inte att det var jag för bara ett år sedan, det känns som det gått så lång tid och hunnit hända så mycket.

» Fantasierna existerar bara i skuggan av vår blyghet och våra hemligheter. Och de förblir bara fantasier i den grad de förblir hemligheter.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0