Från svenska spel.

Igår var det stek på balkongen som gällde, och lite plugg på det. Det var däremot mycket roligare att läsa Solstorm, bara ett kapitel till.. Ja, ni vet ju hur det kan vara. Och igårkväll var det mys hemma hos Andrea och Andreas, vi kollade på kvällen är din och åt chokladfondant med jordgubbar - supergott! Emma och Johan också såklart!
Och så ringde mosters piga:
- Hej, det var Emma Rosenlund från svenska spel det här, du och Jonas har vunnit 500 kr.
- Öh, hej. jaha!

Haha, när jag var hemma i påsk så sålde hon lotter, 100 spänn och så är man med i tio veckor och om de två sista siffrorna i den där jokerraden ? (vet inte om det är den, men nåt på lotto i alla fall) är det nummer man har så vinner man 500 spänn. Och tadaaa, det lyckades vi ha! Egentligen var det Jonas nummer, men det är jag som betalat båda lotterna, tooo baaad för honom. Ibland är livet bra orättvist. Däremot erbjöd han mig den där hundringen, men jag tackade vänligt men bestämt nej till den.. ;)


Jag vill träääna, men förkylningen ger inte med sig alls. Typ tusende dagen i rad utan att jag har ordentlig smak nu också, riktigt träligt.

» När ilskan växer, tänk på konsekvenserna.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0