En shopaholics bekännelser.

Just det, jag har ju läst ut En shopaholics bekännelser. Det var ju i och för sig ett tag sedan, men eftersom jag inte snackade så gott om den förra gången jag nämnde den tänkte jag rätta mitt eget misstag. Den var som sagt ingen höjdare i början och jag satt mest och blev irriterad på hur man kan vara så dum, så jag pausade till och med den boken för att läsa en till bok av Denise Rudberg istället. Men sen när jag väl tog tag i den här shopaholicen blev det ändå en intressant historia till sist, och mot slutet av boken hade jag ändå blivit inlindad av storyn så att det var riktigt spännande att få veta hur det skulle gå för shopaholicen i egen hög person. Nu ska det bli skoj att fortsätta med serien, men just nu läser jag Åsa Larssons Solstorm för att bryta av med en lite annan genre.




» Det finns inget så praktiskt som en bra teori.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0