Celebriteter.

Det blir några dagar mellan gångerna ibland, men nog har jag bättre saker för mig än att blogga när det är så fint väder ute. Och vem skulle inte hellre skaka hand med prins Daniel och vara med i teve istället för att blogga? Det var i alla fall exakt vad jag ägnade mig åt igår, jag och Emma var kanske som två små barn på julafton av förväntan komiskt nog. Haha, roligt att själv märka hur töntig man blir så fort det vankas lite celebriteter, eller hur nu det stavas.

Haha, bästa kändisbilden ever. Men han vinkar ju i alla fall.

Den där kan också kandidera i gruppen bästa kändisbilden ever, men ett bildbevis är ju ett bildbevis, inte sant?

Det var i alla fall lite skoj när det hände nåt lite extra här i stan, men jag har faktiskt tvättat handen sen jag hälsade på honom, jag looovar!


» Alla människor har av naturen ett begär att få veta.


♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tycker han ser trevlig ut, bara han kunde rufsa till frisyren lite ;-)

2011-05-14 @ 11:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0