Behöver paniken.

Och så har man överlevt en dag till i skolbänken, untz untz! Det är en vecka kvar till tentan, vilket i sig är mitt största problem. Jag behöver liksom lite panik och tidsbrist för att plugget ska rulla på effektivt, och det har jag inte än. Vet inte varför, men jag kan inte rå på det verkar det som. Ett par, tre dagar innan tentan, då är sinnet öppet på ett helt annat sätt. Har försökt låtsas att tentan är på fredag också, utan resultat. Så idag då fokus dog, då gjorde jag och Emma en liten låt till Marshall-Lerner effekten. 

Importefterfrågeelasticiteter, ja det är så det heter
Och det måste vara större än ett, för att devalveringen ska rocka fett
Och grabben som gjorde denna labben, han heter Lerner, och inte Verner

Sjukt cooool... t. Det enda man behöver komma ihåg är ju att man får det så roligt som man gör sig.


BoomBust, fullt fokus!

» Ofta vet man vad man flyr ifrån, men inte vad man söker efter.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0