Vill handlaaa.

Mästerkocken är avklarad och i skrivande stund arbetar sig tandborsten runt i munnen, (fast det gör den ju inte eftersom jag skriver, men det är ju i alla fall tänkt att den ska göra det). Det blir lite läsning om hundraåringen innan jag sedan tänkt försöka somna någorlunda tidigt. Imorgon tar vi oss förhoppningsvis iväg mot Sundsvall rätt tidigt men med tanke på att Jonas varit ner till Arlanda och vänt idag så får vi se hur pigg han är imorgon bitti. Till att börja med ska han ju komma hem nån gång inatt.

Jag är sjukt sugen på att gå runt och handla på Birsta nu, hoppas att vi hinner med det imorgon, och kanske hinner man få sig en poss av Äjwååh' med.. Ja, man vet aldrig..


Jag saknar dig Äjwååh'

» Uthållighet är koncentrerat tålamod.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Äjwååh'

Jag saknar dig med <3 hoppas vi hinner träffas imorgon. Possposs <3

2011-03-16 @ 22:01:47
URL: http://elinahjert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0