Vi kan vi.

Solen strålar idag igen och när jag var ut och gick var det runt sex minusgrader. Vet inte riktigt vad som hänt med vädret men klagar gör man ju inte i alla fall.

Idag väntar en föreläsning mellan klockan 10.oo - 12.oo, sen får jag se vad dagen erbjuder. Jag ska i alla fall ut och springa men det är väl ungefär det enda som är bestämt. Förutom att jag ska se på teve klockan åtta ikväll då, mästerkocken missar jag inte.

Det får bli lite bilder från syjuntan vi hade här förra helgen. Jag och Jonas införskaffade lite vårigt tyg nere på stan för att sy lite nya kuddfodral till prydnadskuddarna i soffan. Vi kan vi.



 

» Alla stora tankar kommer från hjärtat.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0