Var tar tiden vägen?

En sak är säker, var tiden tar vägen här i Östersund har jag ingen aning om. Förra veckan hann jag med att avverka del ett av tre på säljutbildningen Akademibokhandeln kör för sina anställda, det var en väldigt intressant dag måste jag säga. Sen har jag även hunnit med att orda sommarjobbet klart så nu blir det Deloitte för min del hela sommaren. Så ja, jag skulle nog vilja påstå att det verkar vilja fortsätta gå bra.

I fredags hade Jonas med sig finsällskap från Uppsala så vi har haft Marcus på besök i helgen. Hur trevligt som helst med melodifestivalenmys, krovgrillning och diverse annat. Inte en helg att klaga på.

Idag råkade jag däremot upptäcka att boken jag ska beställa till de två sista momenten i Nationalekonomin kostar femtonhundra spänn.. Emma konstaterade att det var dags att ringa till mormor och morfar och jag kunde ju bara konstatera att jag inte riktigt har samma möjlighet.. Men, det är väl bara att beställa och se glad ut det.. Undrar om personalrabatt på Akademibokhandeln gäller för bokusbeställd kurslitteratur? (Hoppas!)

Annars har dagen bjudit på ett helt underbart vårväder med strålande sol. Jag och Andrea tog därför en promenad nere på isen och det känns nu att solen mörbultat den vinterbleka huden i ansiktet lite. Riktigt härlig känsla!


Under förra veckan hann jag, Andrea och Emma dessutom med att plöja igenom de där tre filmerna, så nu kan vi nog säga att vi är igång med att bocka av vår "filmersomJennifermåstese-lista". Och ja, jag tyckte de var helt okej. Däremot såg jag Facebookfilmen igår med Jonas, helt värdelös om jag får säga det själv.. Och det får jag ju. Tur!

» Allt vi gör, gör vi av fri vilja - vår egen eller andras.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0