Så underbart skönt.

Då huvudet började värka efter en del plugg idag hade jag absolut ingen ork till att ta mig iväg och träna. Gymmet kändes som ett måste samtidigt som det inte alls lockade eftersom solen gassar som aldrig förr. Inte visste jag om jag vågade springa heller med tanke på fotknölen som inte varit med mig den senaste tiden.
Hur som helst, en springtur blev det och tur var väl det. Foten gjorde inte ont, ingenting gjorde ont. Det var en sån där perfekt springtur då man inte blir för varm och inte för kall, inte blir alldeles blöt av svett, och inte trött i benen. Dessutom stekte solen i ansiktet och 80% av turen spenderades på torr och fin asfalt vilket innebar att jag sprang utan broddar. Så underbart fantastiskt skönt!



» Ett fel icke erkänt är därmed dubbelt erkänt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0