Överansträngt.

Mikrotentaresultatet kom idag, det hade ju kunnat gått sämre så att säga, fy satan vad skönt! Ja, så nu vet ni det.

 

Däremot gick det asdåligt att träna, inte kul alls. Kunde inte springa eftersom jag förmodligen överansträngt både högra vristen och benhinnorna. Crosstrainern som substitut känns helt meningslös när jag känner hur mycket mer bandet ger, så då blev jag lite putt. Styrka kände jag inte alls för att köra men så fick det ju bli i alla fall, så då blev jag typ dubbelputt. Men men, nu har jag fått i mig middag i alla fall = lite mindre putt. Halv åtta hos mig mys med tjejorna väntar, och sen ska vi ta tag i att börja bocka av listan med filmer vi sagt att vi (jag) måste se. Så ikväll börjar vi med Twilight som de är helt förstörda över att jag inte har sett. Det blir suuupermys!

 


» Receptet på eftertänksamhet är enkelt: man ska inte hetsa upp sig över saker som inte kan förändras.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0