Min smak är enkel.

Har suttit på skolan från 9.00 idag, så nu kom jag precis hem. Det har flutit på bra och jag känner mig inte alls orolig inför tentan, det jag inte fattat än har jag ju dessutom två dagar på mig att greppa. Imorgon blir det jobb mellan klockan 12.00 - 16.30 med, det ska bli skönt att byta ut pluggandet lite faktiskt.

Dagens väder stavas aprilväder. Ena sekunden snöstorm, andra sekunden klarblå himmel och strålande sol. Just nu är det snöstorm och det ser inte mysigt ut.

Ikväll blir det halvåttahosmigmys med tjejerna, om Andreas regering låter henne gå hemifrån när de har tvättid. Jag tycker dock inte att det borde finnas några hinder eftersom hon är statsminister. Sen vill ju Emma och Andrea se Desperate Housewives med, (suuuck), och jag dissade dem stenhårt först.. Men sen.. så mutade Emma mig med kladdkaka. Så kan det gå, och inte ska man ju vara långtjurig inte. Det tjänar man inget på.




Jag saknar de där skruttisarna, jag får ju aldrig träffa dem längre.
Puss på er, för jag vet allt att ni kikar in här ibland.

» Min smak är enkel. Jag nöjer mig alltid med det bästa.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0