Min lurvboll.

Hemma igen efter några timmars jobb, så nu blir det middag och sen tentaplugg igen. Satsar på att känna mig nöjd vid halv åtta, såklart, för då är det ju teve fram tills nio, det är ju onsdag och då får man se mästerkooock! Gillar verkligen det programmet. Det tillsammans med halv åtta och varning för barn är min veckotevetablå. Och körslaget nu då förstås, så länge Järvsö är med. Och det kommer ju bli ända till finalomgången när de vinner..


Jag saknar min lurvboll så galet mycket, jag har inte fått hår i munnen av honom sen jag var hemma vid jul.

» Uthålighet är en av de tuffaste diciplinerna, men det är den som håller ut som får den slutgiltiga vinsten.

♥          J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0