Lite fullt upp i livet.

Det är lite fullt upp i livet just nu, därav uteblivet bloggande. Även fast jag sitter i skolan bara två timmar om dagen har jag lyckats fylla de resterande av dygnets timmar med provjobb, möten och en massa träning den sista tiden. Jag har skrivit papper med Akademibokhandeln nu och det var verkligen jätteskoj de timmarna jag provjobbade där. Ingen är lyckligare än jag över att ha fått in en fot nånstans, och så enkelt det gick!

Den här makrokursen är ju lite som det är för den som önskar läsa om lite skolupdate. Mikron var enklare precis som jag listade ut från början att den skulle vara, men det här är ändå intressant på nåt vis. Jag är inte orolig för tentan i alla fall. Faktum är att jag väldigt sällan är särskilt orolig för nånting alls längre. Att flytta till Östersund verkar ha inneburit en del sinnesfrid för min del, något jag inte tackar nej till. Bättre än såhär har jag nämligen inte mått på länge...

Vilket förmodligen träningen också ska ha mycket cred för. Och appropå det ska jag faktiskt byta om nu, när Emma lunchat färdigt är det dags för ett pass igen, får se vad jag kombinerar ihop för pass idag. Igår körde jag milen igen, tredje gången på bandet, och det kändes bra. Däremot blir det nog inte så mycket löpning idag, får satsa på mer styrka tror jag. Benen är lite stumma så att säga.

Kycklingpaj blir det till middag, för dig som saknar inspiration.



» Charm är ett sätt att få ett ja utan att ställa en klar fråga.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0