Lagomsöndagar.

Gud vilken lagom dag det här har varit. Och lagomsönadgar gillar jag väldigt mycket. En promenad, lite läsning för nöjes skull istället för pluggets skull, lite plock och småfix, lite mer soffhäng och nu har jag precis gjort klart min sushi. Jag skulle äta korvstroganoff egentligen men så babblade de så mycket om sushi i boken och då blev jag toksugen på det. Tur att man är flexibel. Jag läser i alla fall Storlek 37 av Denise Rudberg och den är helt okej. Man behöver engagera sig sådär lagom mycket när man läser, och så är det skönt att kliva in i någon annans knepiga liv ibland. Passar mig perfekt.


» Att ange ett skäl för något är att så tvivel om det.

♥         J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0