It continues.

And the tentaplugg continues.. Bara en kopp kaffe först. Det gick inte riktigt som planerat med pluggandet idag, det kändes mycket bättre i tisdags, hur nu det går ihop. Men ett godkänt ska nog inte vara några problem, och nåt annat bryr jag mig faktiskt inte om. Man ska ju hinna med ett liv på sidan om också, det betyder mer än bokstäver på ett papper. Men fram till halv åtta tänkte jag ändå försöka konstatera att jag faktiskt kan det jag tänkt att jag ska kunna, då kommer jag kunna sova lugnt inatt.

Nääh, det har faktiskt inte hänt nåt annat idag. Satt i skolan mellan 9 och halv 5 och då hinner man ju inte så mycket annat. Tog en springtur innan plugget satte igång, och lagade middag när jag kom hem. Det var väl dagen det.


Haha, midsommar ifjol.. Somrigt som inget annat.

» Att vara stark är inte tillräckligt, man måste vara tillräckligt stark.

♥       J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0