Hur skulle jag överleva utan?

Alltså, jag säger bara det.. Rix Morgonzoo, hur skulle jag överleva utan det? Och idag när de kombinerar sig själva med mitt nya favoritprogram på teve - varning för barn - då blir det ju bara inte bättre. Idag ringde en liten kille till Ola och Rogers mammor. Så sjukt roligt, det gjorde hela min dag!

"Dina kläder skulle passa i en hög på mitt golv"

Nu väntar lite plugg innan det är dags för några timmars jobb, och sen ska jag hem och fortsätta plugga. Fullt upp idag kan man säga.



» Blygsamhet är en prydnad, men man kommer längre utan den.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahah jag är släckt med ola:P

2011-03-26 @ 13:31:44
URL: http://amandavea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0