Helgen, plugget och våren.

Helgen har alltså spenderats i Timrå där vi hann få oss en del sol och där jag hann läsa ut hundraåringen. För att ge en kort åsikt tyckte jag att den började bättre än den slutade, men det är fortfarande en väldigt rolig bok som helt klart har förtjänat sin plats på topplistan.

Idag inleddes tentaplugget och det känns helt okej. Det känns inte som det finns så mycket att grubbla på, det visar sig ju på fredag hur det känns som att det går. Dock är det utan tvekan mycket svårare med makroekonomi än mikroekonomi, men icke hopplöst. Icke icke hopplöst.

Imorse när jag var ut och sprang innan sista föreläsningen spöregnade det, och det var konstigt nog härligt. Det kan ha att göra med att regn i stället för snö är ett vårtecken i sig, och så luktade det så himla mycket vår. Fortsätter att springa i de vanliga skorna, mestadels på asfalt, så härligt att slippa broddarna! Och de nya skorna har jag också fått hem, en tusenlapp billigare än normalt! Tjiiing på den.


Långfärdsskridskorna har också kommit hem, och Jonas fixade en bindning åt mig idag. Så nästa gång han kommer hem ska vi allt ut och glida, jag har ju aldrig provat det förut så det blir superkul!

» De som sämst utnyttjar sin tid är de första att klaga över dess kortvarighet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0