Grym fredag och soft lördag, än så länge.

Grym kväll igår, tusen tack till Denise och till alla andra som gjorde kvällen bra! Emma och Andrea sov ju här hos mig, hur gosigt som helst. Jag har kramats med Emma hela natten och Andrea babblade på i sömnen till och från, supermysigt. När vi väl tog oss upp ur sängen var det tänkt att vi skulle äta våfflor till frukost, men det gick inget vidare eftersom sladden till våffeljärnet var spårlöst försvunnen. (Läs att Jonas har tagit den och kapat och grejat med den för att ha den till nåt i bilen eftersom han inte visste vad den var till!).

Vi tog hur som helst fram annat joks till frukost och la oss i soffan med ett varsitt täcke och tittade på Trassel, två gånger. Jag älskar den filmen, den är så mysig. Upp ur soffan tog vi oss väl runt två och nu har det blivit dags för att ladda om. Ikväll är det ju inflyttningsfest och eventuell utgång som gäller, inte helt fel det inte. Och om jag glömde att säga det så gillar jag helger mellan tentor och  ny kurs, man är sååå ledig.





» Det är ingen framtid i att använda nuet till att ångra det förlutna.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0