De viktigaste människorna i världen.

Snacka om heldag! Startade från Östersund strax efter åtta och började härja runt på Birsta nån gång efter tio. Vi har handlat, och handlat. Och handlat.. Träffade Elina när hon var klar med plugget i stan, så då strosade vi runt lite till. Då handlade jag lite till. Sen lämnade Elina mig och då strosade jag ytteerligare en stund. När fötterna värkte sådär lagomt gött gav jag och Jonas upp och installerade oss på Stekhuset för lite god mat. Nu är vi hemma i Timrå och har precis kikat på halv åtta hos mig på play, dagen är helt fullbordad med andra ord.

Och just det, jag och mitt körkort firar två år tillsammans idag, så nu kan jag köra fort. Hurra hurra!


» De säger att kärleken är gränslös, men gränserna är ju det intressanta.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Christerane

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-06-20 @ 11:58:59
URL: http://christerane.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0