Bortglömt tips.

En ny härlig vecka som kommer att resultera i att även mars månad är ett minne blott. Det är med en galen hastighet vintern övergår i vår i år. Idag är det kursstart för internationell ekonomi och hela den här kursen kommer bestå av två föreläsningar i veckan. Förutom de två föreläsningarna den här veckan ska jag hjälpa en klasskompis med ett företagsevent på onsdag, och sen har jag sältutbildning del två på Akademibokhandeln på torsdag. Helt okej, helt okej.

Och så kom jag på att jag glömt att uppdatera er om en sak. Tipset om att det ska funka att lägga skivad potatis på jorden i en blomma med blomflugor - funkar inte! För mig hjälpte det inte i alla fall, så det är bara att köpa flugdödarmedel och hälla och spraya på.


» Verkligheten beter sig så osannolikt att det är föga sannolikt att det sannolika har inträffat.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0