Allt för Emma, så att säga.

Fredagen har hittills spenderats på skolan och på gymmet, festliiigt. Men nu när helgen trots allt står i antågande kan det ju behöva livas upp med något som är mindre vardagligt. Det blir tacos till middag och ikväll verkar det bli utgång. Jag råkar vara kompis med en rätt utgångssugen Emma, och vad gör man inte för att visa att man gillar sina vänner. Så det blir nog till att dra på sig nån gammal trasa och ge sig ut på äventyr. Däremot tror jag bestämt att det blir nyktert jag tar mig an kvällen och natten, men det borde ju funka det med. Kommer bli lite argare än vanligt på allt folk som knuffas bara, och det pallar man väl ett par timmar. Allt för Emma, så att säga.



» Ambitioner är ett märkligt behov av att söka makt och förlora frihet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är så glad att jag har en sån fin vän som du :D<3

2011-03-04 @ 17:24:24
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: jessica

aawhh. blev också pyttesugen på att dra ut. men får spara det tills en annan gång, shake it ikväll jennifer ;)

2011-03-04 @ 18:36:40
Postat av: Jennifer

Men Jessicaaa, du kan fortfarande hänga på vettu! :D

2011-03-04 @ 19:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0