Off I go.

Dagarna blir rätt långa nu, samtidigt som de är över i ett nafs. Men så länge man har något att göra på jobbet märker man inte att klockan rusar fram och det gillar jag skarpt. Från och med idag har vi sommartid med, vilket innebär att man slutar 16.00 istället för 17.00. För oss på reskontra blev det däremot en och en halv timmes övertid idag, det finns en del att göra om man säger så. Men det är skoj!

På grund av sjuklig träningsverk, (det går så när man är lat och sjuk i över en månad), och på grund av vad klockan är med för den delen, blir det inget gymmande idag. Fattar inte hur de kan ha så kassa tider, stänga 20.00 liksom?! Sjukt dåligt! Men jag satsar på en promenad istället, jag ska ändå förbi ICA och köpa jäst så jag kan baka morotsbröd. Så off I go.



» Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0