Jiiiises.

Efter första dagen på Deloitte och första passet på gymmet på väldigt länge är jag helt slut i både huvudet och kroppen. Innan man kommit in i allt på jobbet kommer en hel del frågetecken behöva rätas ut, men det ska bli skoj när förståelsen kryper fram. Det känns som att jag hamnat på en väldigt bra avdelning för att koppla ihop jobbet med min teoretiska bakgrund i alla fall.

Och gymmet, jiiises. Jag var så trött när jag gick hem så jag knappt kunde stå. Benen var bara spagetti så det kändes som jag trampade luft hela vägen hem, inte okej. Men nu tänkte jag inte vänta flera veckor innan nästa besök, tror det kan vara en fördel.


Det är nog det där modet man ska köra på!

» Om det är förnuftet som formar människan, så är det känslan som leder henne.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0