I'm back - bokstavligen.

Efter att ha varit borta från Östersund i vad som känns som en evighet har jag nu landat hemma i lägenheten efter en helt fantastisk ledighet! Sedan tisdagen den sista maj har jag hunnit uppleva Katrineholm, Smultronstället i Söderköping, Vingåker, Lerum, Göteborg, Liseberg och Marstrand med mina pinglor, och sedan hann jag med lite tid i Eskilstuna och Åkersberga med Andreas också. Jag kom hem till mammsen och pappsen i torsdags och där har jag stekt i solen nu under pingsthelgen. Och för att jag känner mig värd att nämna det, A hela nationalekonomin igenom känns rätt naaaajs!

Eftersom det bara är min kamera som använts så har Emma redan gjort en bra sammanfattning av vår lilla trip, kika in där vettja!











» Att resa är att leva.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0