Hopp om liv.

Ni får ha överseende med att blogganden är under all kritik, men det känns som att jag jobbar dygnet runt. Igår gick jag hem vid sju och var så rörig i huvudet att jag knappt visste vad jag hette. Jag glömde att jag hade tvättid, skulle hinna baka tills imorgon, hinna packa färdigt och röja undan lite så det inte ser ut som en bombnedslag när jag kommer hem på söndag. Så nej, igår var ingen bra dag. Var helt förstörd när jag kom hem, men som tur var gick det mycket bättre idag. Korvstoppningen igår funkade rätt bra när det fick lägga sig över natten som inte bestod av en god sömn och även om jag fortfarande inte riktigt förstår hur jag ska hinna få kläm på allt innan semestrarna drar igång ordentligt så finns det i alla fall ett litet hopp om liv.

Och ikväll bär det av till Åstön för midsommarfirande, åter i Östersund på söndag så det fortsätter att vara dött här! Ha en underbar midsommar och ät mer sill än vad ni dricker nubbe, annars blir det så krångligt att dansa runt midsommarstången!





Bilder från midsommar förra året, somrigare får man leta efter, eller?

» Ingen har kvävts av att svälja sin stolthet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0