Flasklallisarna.

Torsdag, check. Jobbet fortsätter pumpa på med information som jag helst av allt ska lära mig snabbt som ögat, huvudet börjar kännas ganska nära bristningsgränsen vad gäller att ta in och komma ihåg ny information. Imorgon när jag dessutom ska sitta själv, verkligen heeeelt ensam, hela eftermiddagen hoppas jag verkligen att jag inte rör ihop det allt för mycket. Fast fredageftermiddag efter en väldigt förvirrande vecka, det känns ju inte som upplagt för att få allt rätt. Men som tur är så löser sig ju allt!

Nu är jag precis hemkommen från gymmet, det är lite jobbigt att behöva stressa för att hinna dit innan de stänger. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta  på, men jag väljer mellan två saker. Endera ska jag göra glass, en sorbet på lime och mynta. Eller så ska jag bara slappa sönder i soffan. Hmm, det tål att tänkas på..


De gosiga flasklallisarna hemma hos Andrea, huuaa så gosiga!

» Kruxet med livet är att man inte kan få repriser av de bästa ögonblicken.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0