Fikautforskning.

Efterlängtade freeeedag. Fast vilken tråkig fredag sen! Jobbet var helt okej, spännande att vara själv en hel eftermiddag men jag tror att det gick rätt bra. De har asgod choklad i automaten har jag upptäckt, och cappucinon är supergod om man häller i lite vanligt bryggkaffe i den! Fast tro nu inte att jag bara utforskade fikautbudet, jag jobbade faktiskt på väldigt mycket med. Tömde loggarna så gott jag kunde för tre företag och jag tror faktiskt att jag inte ställde till det allt för mycket, så det känns bra. Det är några grejer jag måste komma ihåg att säga till de andra på måndag bara, synd att minnet är bra men kort, men det löser sig nog!

Efter jobbet tog jag en sväng på stan och skrev på mer papper med Akademibokhandeln, sen kom jag hem och kastade i mig lite middag för att sedan cykla iväg till gymmet. Den sjukliga träningsverken har lagt sig rätt bra, men det är bra segt att träna en fredag av den enkla anledningen att jag inte har nåt bättre för mig. Första fredagen på ganska länge jag är ensam, och det blir ju inte så mycket fredagsmys ensam. Så jag tröstäter lite chirre, (rätt mycket eftersom jag äter för Emma också), och tycker allmänt synd om mig själv. Det får man göra ibland, även om jag är emot klagande i vanliga fall.


För att du är så snygg!

» Avundet tar aldrig ledigt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du är la snäll också... HAHA! Äsch, jag bjuder på den. Bara för att du är du! <3

2011-06-18 @ 20:10:47
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0