Att ibland stanna.

Dagarna bara går. Och går och går och går. Det enda jag har hunnit göra idag är att äta frukost, gymma, simma och äta lunch. Och så har jag handlat så jag kan göra kräftstjärtsoppan igen, så god var den. Men det är väl ungefär dit jag har hunnit. Resterande planer för dagen är att koka den där soppan, göra en paj på tacoköttfärsen som är kvar sen igår, göra en pizzasallad eftersom jag är galet sugen på vitkål, rensa lite i köksskåpen och om jag tar riktigt med mod till mig även i garderoben.. Och sen skulle jag vilja baka nåt. Kanske kakorna som Elina babblade om igår. Men då måste jag handla igen, och det kändes ju lite sådär lockande. Men de lät himla goda..


» Att ibland stanna upp ett tag kan vara den enda möjligheten att gå vidare.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0