Allt är Emmas fel.

Idag har jag handlat galet mycket kläder. Jag liksom bara plockade, provade, köade och betalade. I butik efter butik. Och allt är Emmas fel. Hon ville att jag skulle posta lite saker till henne i Lerum som kommit hit med posten, så skulle jag köpa lite grejer på bokhandeln och posta ner med. Så på hennes begäran hamnade jag ju nere på stan liksom.. Pengar gick det, men kul var det. Och nu har jag en del nytt skoj att ta på mig, som i och för sig inte ryms i garderoben förrän jag rensat ordentligt, men ändå. Handlade till och med ett par byxor och tre tröjor på MQ där jag typ aldrig lyckats hitta något förut, allt till halva priset dessutom! Helt awesome!

Och sen ringde Elina Äjwååh' Hjert och sa: -Nu är jag snart i Brunflo.
Jag frågade henne förut i veckan om hon inte skulle komma hit i helgen, men igår sa hon att hon inte skulle hinna med det. Och så bara pang så överraskas hon idag. Det är sånt som värmer hjärtat, possposs till Äjwååh', Maiwååh' älskah daj! ♥

Och nu är jag rätt lagom trött, är nog inte helt van 8-17, måndag-fredag arbetsveckor än. Så jag kanske skulle ta och krypa till kojs? Eller i alla fall lägga mig till rätta under filten i soffan.

Och vet ni? Imorgon kommer Addiieeeee :) ♥


» All början är lätt, när man jämför med slutet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Äjwååh'

Äjwååh' älskar dig med <3 Det var riktigt trevligt ikväll :)

2011-06-18 @ 23:01:18
Postat av: Emma

Förlåt......

2011-06-18 @ 23:08:31
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Du är förlåten Empa! Jag gillar ju mina investeringar ;)



Usch vad vuxet "riktigt trevligt" lät Äjwååh'.. Jag tyckte det var typ.. ehm.. bajskul ;) Possposs

2011-06-18 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0