Ahnäe.

Ahnäe det här har man ju inte tid med så ofta numer. Men för dig som vill veta vad jag gör om dagarna istället för att skriva en massa strunt här så ser det ut ungefär såhär:

Jobb mellan 8.oo och egentligen 16.oo, men det händer aldrig. Oftast blir det till 17.oo, men det är inte sällsynt att det blir ännu längre. Hoppas på en förändring framöver, slutar man 16.oo hinner man ju med en massa på kvällarna! Och sen så lagar jag ju mat och sånt då, kirrar matlådor och grejer. Och så tränar jag, inte gym, det slösar jag ingen tid på när det är finväder. Så nu blir det cykling och löpning. Och sen sover jag. Ah, ungefär det hinner jag med.

Idag blev det en väldigt mysig träningsrunda. Cyklade till ett litet badställe som heter Lillsjön och sprang runt den två varv, sen hoppade jag i och simmade och plaskade för att svalka av mig lite. På vägen hem stannade jag till i en park där jag satte mig för att stretchade lite, och så åt jag honungsmelon med gräset mellan tårna och solen i ansiktet. Sen cyklade jag hem och fortsatte plocka och tvätta. Helt perfekt liten utflykt i det goa vädret!

Imorgon bär det av hemåt, Cabarécupen stundar på lördag. Och för dig som inte vet, Cabarécupen är den tillställning som en gång om året får Ramsjö att vara en by som Gud inte glömde. Då får jag träffa en del godingar, som Isabelle och Elina. Det blir en braaa helg detta!

Nu blev ni rätt ordentligt uppdaterade och jag fortsätter nog att hålla mig rätt frånvarande här över sommaren. Datorn sitter jag så mycket vid på jobbet så det är inte vad jag längtar till när jag kommer hem om kvällarna.


Saknar mitt hjärta, himla längesen vi hade ordentligt med tid för varandra nu ♥

» Att se vad som är rätt och inte agera är feghet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0